Friday, July 8, 2011

Novel & Teh Ais

Esok mesti ramai yang memerap kat rumah sebab hal 'bersih 2.0'
Baguslah tak payah nak kecoh-kecoh menghadapi kesesakan trafik yang teruk
Aku ada dentist appointment jam 9.30 pagi
Last week dah postpone ke minggu ni
Takkan nak postpone2 lagik kan..

Aku plan nak keluar rumah sesudah subuh
Lepastu pergi breakfast kat mamak Kayu
Pekena lah Roti Bakar dengan Teh Ais
FUllamakkk
Akan aku bawak notebook dan novel
Nak melangut sampai dentist tu bukak kedai

Ada lagi dua novel tak habis baca lagi
Lepas khatam yang ini, aku nak beli lagi
Yer..membaca itu amalan yang mulia
Bila baca novel, aku suka sangat terbawa-bawa watak yang dalam novel
Emosi betul..Hakhak
Sekali beli nak 4-5
Tamak haloba jer
Bila baca..ikut mood pulak
Sebelum tidur baca 2,3 helai lepastu lena sampai esok pagi
Bila la nak habisnyer ;S

Tapi, selagi tak habis, aku takkan beli lagi

No comments:

Post a Comment