Thursday, March 24, 2011

Berbohong, lama-lama mencuri!

Housemate aku betul-betul psycho
Dia selongkar barang aku masa aku takde..ikut suka hati dia

Aku cari baju zara yang aku beli kat Singapore tak jumpe
Fine la kalau aku salah letak kan
Aku cari v-neck brownish tak jumpe
Fine la kalau aku salah letak jugak
Aku cari tudung hijau sebab aku nak pakai esok tapi dah cari tak jumpe
Okay yang ni aku tak boleh amik ringan
Tudung mahal mak bagi tu
Dan aku bukan letak sepah-sepah
Aku akan letak kat tempat tudung

Jam 12 tengah malam aku tak boleh tidur sebab aku tak puas hati bila aku ingat tudung hijau tak jumpa
Hmmmmmmmm
Mengeluh panjang juga semalam.
Mana kan...Mana??
Aku tak tua lagi nak nyanyuk pun

Kot ye pun kalau hilang, takkan la banyak sangat hilang nya kan???
Aku dan roommate terus cari kat bilik sebelah

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Aku jumpa tudung hijau tu
Bukan je tudung hijau..
Tudung putih dengan hitam pun sama
Baju kurung pun dia pakai

Sakitnya hati :"(

Suka la dia melaram dengan baju tudung aku
Marah giler weh

Dah la lambat bayar duit sewa
Ambik harta orang
Tak tahu malu betul

Kenapa la wujud orang macam ni kat dunia?

No comments:

Post a Comment